srijeda, 10. studenoga 2010.

Mudrost malog dječaka...

Jednog dana, jedan imućni otac, odveo je svog sina da provede jedan dan i jednu noć sa jako siromašnom obitelji, ne bi li shvatio pojam siromaštva. Drugog dana nakon povratka sina kući, otac upita sina kako je on doživio taj susret sa siromaštvom i šta misli o svemu tome. Dječak odgovori:" Tata, ovo je jedno veliko iskustvo za mene! Vidio sam da mi imamo jednog psa a oni imaju četiri... Mi imamo lijepi bazen pred našom kućom,a oni imaju rijeku i ravnicu kojom ona teče... Mi imamo stakleni krov a oni imaju nebo i mjesec i zvjezde... Mi imamo veliki balkon sa velikim vrtom, a oni iza kuće imaju čitavu šumu..."

I dok je sve to sin govorio, otac je od zaprepaštenja ostao bez teksta. Na kraju sin još doda:  "Hvala ti tata što si mi pokazao koliko smo siromašni!!!"


"Ljudi se tisuću puta više trude da steknu materijalno nego duhovno bogatstvo, mada je sasvim sigurno, da našu sreću stvara ono što jesmo, a ne ono što imamo."

Broj komentara: 5: