srijeda, 5. siječnja 2011.

Peti humanitarni koncert “Za zdrav život!”

U petak, 7. siječnja u velikoj dvorani pazinskog Spomen doma Društvo tjelesnih invalida Pazin održati će svoj peti humanitarni koncert “Za zdrav život!”. Ovom tradicionalnanom manifestacijom obilježava se Međunarodni dan osoba s invaliditetom, a zbog vremenskih neprilika koncert nije održan kako je planirano 17. prosinca 2010. godine.
Dobru zabavu garantiraju „Erik i prijatelji“ (Erik Balija, Danijel Načinović, Serđo Valić, Vesna Nežić Ružić, Klapa „Boškarin“ i Dona Zović), te učenici osnovnih škola Pazinštine koji će se predstaviti literarnim radovima na temu života osoba s invaliditetom. Kroz program će vas provesti voditeljski par: Ester Fatur Grgurić i Dario Brajković.
Ulaznice po cijeni od 30 kuna mogu se u pretprodaji kupiti u Gradskoj knjižnici Pazin, Agenciji „Sandra“ i cafe baru „Gema“, te na blagajni Spomen doma sat vremena prije početka koncerta. Kupnjom ulaznice pomažete kupnju specijalnog kombi vozila za prijevoz osoba s invaliditetom, stoji u priopćenju za medije.







4 komentara:

  1. U koliko sati je taj koncert?
    Magdalena

    OdgovoriIzbriši
  2. Koncert počinje u 19.00 sati!
    Sastavi (Tinin i Angelin)se čitaju oko 19.15 :)

    Pozdrav Magi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam citala!


    Tina D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe Tina pa ja nisam..
    Ja sam u to vrijeme bila na bazenu! (naravno na skijanju)

    Angela

    OdgovoriIzbriši