ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

IZLEEEEEET :)








































 
 




                                                 JEDNODNEVNA TERENSKA NASTAVA
4.a.,4.b,4.c MŠ Pazin,4.r.PŠ Motovun, 4.r.PŠ Sveti Petar u Šumi

 

PROGRAMSKI SADRŽAJ : Krk-Košljun, Rijeka ( Trsat)

Vrijeme realizacije : utorak,19.svibnja 2015.

Polazak: u 8.30 , s autobusnog kolodvora

Povratak: 18.30 / 19.00, na autobusni kolodvor

              
Ciljevi i zadaci:

-upoznati kulturne, povijesne , prirodne i druge osobitosti Krka i Košljuna

-interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržaja

-razvijanje svijesti o očuvanju prirode, ljubav prema kulturnoj baštini, moru i domovini

-promatranje promjena u prirodi

-doživjeti crkvu kao zajednicu vjernika, kulturno ophođenje s vršnjacima i odraslima

-jačanje prijateljstva i zajedničko druženje učenika

 
Korelacija predmeta

-Hrvatski jezik - Opisivanje, opis krajolika, vidni i slušni doživljaj, razvoj hrvatske pismenosti, razvoj glagoljskog pisma, Bašćanska ploča

-Priroda i društvo - Prirodno-zemljopisna obilježja RH, razgledavanje kulturno-povijesnih spomenika, važnost Bašćanske ploče, kralj Zvonimir

-Tjelesna i zdravstvena kultura- Ciklička kretanja različitim tempom, hodanje s promjenom dužine koraka,elementarne igre

-Vjeronauk – samostan na otoku Košljunu

 

Aktivnosti za učenike:

Prije odlaska na terensku nastavu: Sakupiti i proučiti materijale vezane uz kulturno-povijesne spomenike; Ponoviti pravila ponašanja u javnim i kulturnim ustanovama.

Za vrijeme terenske nastave: Promatrati i slušati podatke vezane uz grad, otok; Uočiti razliku između brežuljkaste, gorske, nizinske i primorske Hrvatske.

Nakon terenske nastave: Pripovijedanje i pisanje sastavka na temu « Moj doživljaj sa terenske

nastave «. Izrada plakata.

 
Način vrednovanja: provjera usvojenog znanja, prezentacija (fotografije, plakati, PP prezentacija, kviz)

 Voditelji: Mila Tumpić, Suzana Bračić , Eda Šestan, Dejli Rabar, Gordana Turčinović,

                 Jasna  Pranjić
Cijena programa: 90,00 kn

 


 

 

                                                                                                 

Nema komentara:

Objavi komentar