subota, 6. prosinca 2014.

Roditeljski sastanak i radionica

Draga djeco !
pozivam vas na treću točku dnevnog reda :)

Obavezno dođite sa roditeljima!

♪♫•*¨*•.♪♫•.•*¨*•♫♪ *¨♫♪*♪♫•*¨*•.♪♫•.•*¨*•♫♪
 
Dragi roditelji !
  
Pozivam vas na roditeljski sastanak
u srijedu 10.prosinca 2014.
u 16.30 sati
u učionicu 4.b razreda.

Dnevni red :
 
1.Analiza uspjeha učenika na kraju 1.polugodišta
2.Razne informacije (prosinačke aktivnosti,zimski odmor )
3.RADIONICA -izrada  raznih ukrasa ( Čupko :) i sl.)  i  novogodišnjih čestitki

Sa sobom donesite, ako imate, stari papir, ukrasne trakice, šljokice,
stare najlonke, žice, pšenicu, dugmad, obične gumice za kosu, i piljevinu.....Hvala!

Dobro došli !

Veselim se susretu !
Suziteljica














 

1 komentar:



  1. Čupko je napravljen na vrlo jednostavan način:
    u najlonsku čarapu je stavljena piljevina,
    na “tjeme” pšenica
    uši, nos i noge oblikovani tako da se prstima napravi izbočina i učvrsti gumicom za kosu.
    Za oči koristimo plastične dječje žlice, kojima smo odlomili drške i na koje smo nacrtali zjenice,
    usta su napravljena od komadića crvenog platna,
    a naočale smo oblikovali od žice u boji.

    Dodatne upute:
    • stavi me u zdjelu s vodom
    • okreni mi glavu i neka voda prekrije žito
    • drži me u vodi dva dana
    • izvadi me iz vode i stavi na tanjurić
    • zalijevaj me 3x na dan

    OdgovoriIzbriši