Učenici 3. c razreda će ove školske godine sa sobom kući nositi ruksak pun zanimljivih knjiga.
Svaki tjedan ruksak će po pet dana biti u drugom domu,
a zadatak učenika i svih članova njihove obitelji je provesti
barem pola sata dnevno u čitanju jedne ,od nekoliko, knjiga.
Glavni cilj "Naprtnjače knjiga" je potaknuti djecu,
ali i njihove roditelje
da što više vremena provedu uz štivo koje nije dio obavezne lektire.
Danas djeca, a i roditelji, sve manje čitaju.
Na ovaj ih način želimo motivirati da vrijeme provedu uz knjige
koje ne spadaju u lektiru, a zanimljive su.
Zato smo pripremili nekoliko knjiga iz različitih područja,
od kojih su neki naslovi namijenjeni djeci,
neki roditeljima,
a neki za zajedničko čitanje.
Naprtnjača će kod svakog učenika biti po pet dana.
Kako bi svaki učenik knjige dobio u vrijeme kada je na okupu cijela obitelj, napraviti ćemo raspored kojeg ćemo se svi pridržavali.
Nakon čitanja
– razgovarajmo o pročitanom s roditeljima i vršnjacima
- zapišimo dojmove u vezi s pročitanim,o doživljajima i aktivnostima
u obitelji dok su imali naprtnjaču……
…..zapisuju svi članovi obitelji –čitači…….
(datumi ,dojmovi,potpisi)
Prilikom čitanja u obiteljskom krugu želim vam mnogo smijeha,topline,igre i blizine .
P.S. PSIČ ( pusti sve i čitaj )
Svaki tjedan ruksak će po pet dana biti u drugom domu,
a zadatak učenika i svih članova njihove obitelji je provesti
barem pola sata dnevno u čitanju jedne ,od nekoliko, knjiga.
Glavni cilj "Naprtnjače knjiga" je potaknuti djecu,
ali i njihove roditelje
da što više vremena provedu uz štivo koje nije dio obavezne lektire.
Danas djeca, a i roditelji, sve manje čitaju.
Na ovaj ih način želimo motivirati da vrijeme provedu uz knjige
koje ne spadaju u lektiru, a zanimljive su.
Zato smo pripremili nekoliko knjiga iz različitih područja,
od kojih su neki naslovi namijenjeni djeci,
neki roditeljima,
a neki za zajedničko čitanje.
Naprtnjača će kod svakog učenika biti po pet dana.
Kako bi svaki učenik knjige dobio u vrijeme kada je na okupu cijela obitelj, napraviti ćemo raspored kojeg ćemo se svi pridržavali.
Nakon čitanja
– razgovarajmo o pročitanom s roditeljima i vršnjacima
- zapišimo dojmove u vezi s pročitanim,o doživljajima i aktivnostima
u obitelji dok su imali naprtnjaču……
…..zapisuju svi članovi obitelji –čitači…….
(datumi ,dojmovi,potpisi)
Prilikom čitanja u obiteljskom krugu želim vam mnogo smijeha,topline,igre i blizine .
P.S. PSIČ ( pusti sve i čitaj )
sjećan se tega paš je fora psič blog suziteljica marta
OdgovoriIzbriši